Registracijom na našoj internet stranici i unosom OIB-a ili uplatom po ponudi koju Vam pošaljemo na email potvrđujete da ste pravna osoba te prihvaćate uvjete prodaje pravnim osobama te kao pravni kupci podliježete primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na Vas ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača .
- Naručeni proizvodi i isporučeni proizvodi ne mogu se vratiti jer su naručeni za poznatog kupca, osim ako proizvod ima materijalni nedostatak što je pokriveno jamstvom proizvoda !!!
NARUČIVANJE
- Registracijom kupac potvrđuje da se slaže s Uvjetima prodaje. Nadalje, registracijom na www.rondodoo.hr kupac daje suglasnost Prodavatelju da sukladno odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka može pohraniti njegove osobne podatke u evidencijskoj bazi kupaca, prikupljati i koristiti osobne podatke kupca u svrhu obrade narudžbi, obrađivati osobne podatke kupca radi vlastitih evidencija i statistike, slati promotivne materijale, obavještavati o proizvodima i uslugama, koristiti za potrebe unapređenja odnosa s kupcima te radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnom karticom, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju.
- Ovdje opisujemo jednostavan način online naručivanja, a za vrijeme našeg radnog vremena uvijek možete naručiti i telefonskim pozivom, fax-om te e-mailom.
- Kad se odlučite za kupovinu artikla kliknite na gumb “U košaricu“. Košaricu otvorite klikom na ikonu košarice koja se nalazi u gornjem desnom uglu. U meniju košarice možete mijenjati količine ili obrisati odabire.
- Klikom na “Kreni na plaćanje” potvrđujete svoj izbor. Ako niste ulogirani kao kupac nećete moći zaključiti kupovinu i naručiti proizvode. Naziv pravne osobe i OIB pravne osobe jesu polja koja popunjavaju pravne osobe. Nakon što popunite gore navedena polja, možete označiti ako je potrebno dostaviti na drugu adresu (u tom slučaju je potrebno napisati podatke za dostavu). Zatim je potrebno odabrati način plaćanja, a potom opciju „Naručite“.
- Naša internet stranica je informativna i svaku narudžbu obrađuju operateri unutar našeg poduzeća , te će Vas se za svaku narudžbu kontaktirati telefonom, elektroničkom poštom će te primiti ponudu koju su napravili osobno naši operateri sa okvirnim datumom isporuke te točnom cijenom i ukoliko je potrebno i uključenim troškom dostave te ukoliko se odlučite na kartično plaćanje , primit će te link od našeg operatera za plaćanje putem Erste sustava kartične naplate .
- Ako trebate pomoć, molimo da nas nazovete, naši djelatnici će Vam rado pomoći. Dostupni smo radnim danom od 8 do 16h te u tom vremenu odgovaramo na telefonske pozive i e-mail .
ISPORUKA
- Rok isporuke traženih proizvoda će Vam naši operateri osobno provjeriti i poslati ponudu na email sa okvirnim datumom isporuke , isporuke ovise stanju artikala na skladištu. U slučaju da robe nema na zalihi, kupac će biti kontaktiran putem email-a ili telefona. Ako je roba nedostupna (defektura kod uvoznika), kupcu će biti ponuđen jednakovrijedan proizvod ili povrat eventualno više uplaćenih sredstava.
- Svi artikli prikazani na našim stranicama dio su naše ponude i ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku.
- Prodavatelj će robu isporučiti kupcu ( pravnoj osobi ) u skladu s potvrđenom narudžbom nakon što kupac (pravna osoba ) izvrši plaćanje.
- Kupac ( pravna osoba ) postaje vlasnik robe nakon što u cijelosti izvrši plaćanje robe i troškova dostave te potpiše dokumente o preuzimanju robe.
- Robu za kupca (pravnu osobu) može od Prodavatelja preuzeti navedena služba ili pojedinac na adresi Prodavatelja. Podaci o poduzeću/ustanovi/pojedincu koje kupac pošalje Prodavatelju putem e-maila ili web narudžbe smatraju se izdanom punomoći kupca. Ovlašteno poduzeće/ustanova/pojedinac žigom i potpisom isprave preuzimatelja potvrđuje preuzimanje robe na dostavnici Prodavatelja odnosno prijevoznika.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
- Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
- Ako stvar treba montirati ili instalirati prodavatelj ili osoba za koju on odgovara, rizik prelazi na kupca u trenutku u kojem je dovršena instalacija odnosno montaža.
- Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
- Materijalni nedostatak postoji kad stvar ne odgovara opisu, količini, vrsti i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji. Ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak. Ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama.
- Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
- Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od 3 dana računajući od dana kad je otkrio nedostatak.
- Prodavatelj ne odgovara za skrivene nedostatke koji se pokažu pošto protekne jamstveni rok od predaje stvari.
- Kupac ( pravna osoba ) potpisom potvrđuje količinu preuzete robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda, a sve prema tekstu na računu/otpremnici. Ukoliko preuzimatelj primijeti oštećenja ili manjak robe, treba prije potpisa dostavnice kontaktirati Prodavatelja i postupiti prema naputcima Prodavatelja. Tako utvrđena oštećenja kupac je dužan bez odlaganja prijaviti Prodavatelju, a svakako prije početka korištenja proizvoda
- Za robu koju Prodavatelj šalje dostavnom službom koju je odredio kupac rizik oštećenja i/ili manjka robe odnosno neisporuke cijele pošiljke, prelazi na kupca u trenutku potpisa njegove dostavne službe da je preuzela robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži. Kupac je dužan odmah i bez odlaganja, a najkasnije u roku 1 dana od primitka robe, obavijestiti Prodavatelja o manjkavoj isporuci, oštećenju ili neisporuci. Prodavatelj će pružiti svu moguću pomoć kupcu za ostvarenje njegovog prava naplate štete od njegove angažirane dostavne službe (dostavom dokumentacije o preuzimanju iz koje je vidljiva količina i stanje robe predane na dostavu).
- Ako kupac preporučenu pošiljku ne preuzme u roku od 7 (sedam) dana od dana priopćenja o preuzimanju, pošiljka se vraća Prodavatelju.
- Ukoliko kupac bez opravdanog razloga nije preuzeo poslanu robu te se ona vrati Prodavatelju, Prodavatelj zadržava pravo dodatne naplate realnih troškova neuspjele dostave.
- U slučaju opravdane reklamacije, a u nemogućnosti isporuke istovrsnog artikla, Prodavatelj će kupcu ponuditi zamjenski proizvod. Ako ga kupac ne prihvati, Prodavatelj će bez odlaganja vratiti cjelokupni primljeni iznos koji je kupac uplatio Prodavatelju na transakcijski račun.
POVRAT I ZAMJENA
- Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- ako je isporučena roba koja nije naručena
- ako je isporučena roba koja ima grešku, tj. nije ispravna
- Zahtjev za povratom kupac mora podnijeti u roku od 2 dana od kupnje proizvoda, nakon tog roka vrijede uvjeti ugovoreni kod izdavanja računa i jamstva koje je kupac dobio prilikom kupovine. Jamstveni list izdaje ovlašteni distributer i kupac je odgovoran provjeriti da li ga je dobio ovjerenog i ispravnog sa kupljenom robom i računom u trenutku preuzimanja. Ukoliko kupac primijeti da je izgubio ili da nije dobio jamstveni list, dužan je isto prijaviti u roku od 7 dana kako bi Prodavatelj pokušao ishoditi od davatelja jamstva kopiju jamstvenog lista.
- Prije ispunjenja zahtjeva za povratom, Prodavatelj mora od ovlaštenog servisa dobiti potvrdu da je proizvod neispravan ili to mora biti dokazano na drugi objektivan način od strane ovlaštenog subjekta. Povrat samo temeljem zahtjeva bez dokumentacije koja potvrđuje neispravnost nije moguć, jer se često događa da proizvod ne radi ispravno radi pogrešnog rukovanja ili neznanja oko rukovanja.
- Artikli koje kupac vraća moraju biti kompletni, u originalnoj ambalaži sa svim pripadajućim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac proizvode vraća na adresu: Rondo d.o.o. Mihelići 12 , 51211 Matulji , Hrvatska
- Ukoliko je proizvod ispravan i nema nedostataka, već je kupac naknadno zaključio da mu se proizvod ne sviđa, kupac nema pravo na povrat ili zamjenu proizvoda . Eventualno se može dogovoriti povrat uz umanjenje vrijednosti proizvoda, kako bi isti mogao biti prodan na rasprodaji uz naznaku da je bio korišten. Ovo je moguće samo ako Prodavatelj zaključi da se proizvod može dalje ponuditi kao korišten, a da time ne budu povrijeđena prava budućeg kupca, te ako se kupac složi s umanjenom vrijednosti koju će dobiti natrag.
NAČINI PLAČANJA
Rondo d.o.o. pruža sljedeće načine plaćanja:
- VIRMANSKI - prijenosom na račun Rondo d.o.o. po ponudi / računu
- sa platnom karticom (Mastercard, Diners, Visa putem sustava DPOS Erste Banke d.d.)
- sa gotovinom prilikom preuzimanja od dostavne službe ( pouzećem )
IZDAVANJE RAČUNA I JAMSTVENOG LISTA
Rondo d.o.o. u vrijeme dostave naručenih artikala šalje račun, jamstveni list i upute za korištenje na Hrvatskom jeziku za proizvode za koje je proizvođač predvidio upute za korištenje. U slučaju osobnog prihvaćanja na prijemnom mjestu, kupac dobiva tiskani račun za prikupljene stavke po njihovom prihvaćanju. Na računu su navedeni svi troškovi vezani uz kupnju i cijenu. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka prije dodjele ugovora. Kasnija potraživanja koja se odnose na pravilnost izdanih računa se ne uzimaju u obzir.
Podaci trgovačkog društva Rondo d.o.o.
- Puni naziv: Rondo d.o.o. 4531 - Trgovina na veliko dijelovima i priborom za motorna vozila
- Sjedište: Mihelići 12 , 51211 Matulji
- Telefon: 051 275 089
- E-mail: info@rondodoo.hr
- Internet stranica : www.rondodoo.hr
- Osobe ovlaštene za zastupanje: Josip Mihsljić – direktor.
- Društvo je registrirano pri trgovačkom sudu u Rijeci
- Temeljni kapital: 2.654,46 €/ 20.000,00 kn.
- Uplaćeni kapital: 2.654,46 €/ 20.000,00 kn.
- EUID - HRSR.040098418
- MBS: 040098418
- OIB: 20578784440
- MB: 01325345